perjantai 24. helmikuuta 2017

C9 än en gång

För cirka ett år sedan genomförde jag C9 för första gången (recension) och nu är det dags igen. Orsaken till att jag väljer att köra det nio dagar långa detox-programmet på nytt är att det sedan första gången lämnade så pass mycket produkter kvar att jag kan göra det igen. Det enda jag behövde skaffa nytt var det där pulvret man skulle blanda med vätska och sedan dricka. Just nu råkar jag dessutom ha en lämplig lucka i kalendern, så idag är det med andra ord min första dag med C9.

Den här gången har jag dessutom mer realistiska förväntningar på C9 och vad det ger för resultat än senast. Jag förväntar mig inte några stora resultat, men hoppas på att min hy ska bli bättre av kuren och att jag får den där knuffen jag behöver för att ta nästa steg mot en snäppet hälsosammare livsstil än vad jag har idag. Senaste gång jag genomförde C9 fick jag iaf en bättre och renare hy och det skulle inte skada denna gång heller med tanke på hur mitt ansikte ser ut just nu.

Trots att jag sedan senaste gång blivit mer skeptisk gentemot och har mer realistiska förväntningar nu på C9 väljer jag att genomföra det. Jag behöver ju ändå få slut på produkterna någon gång.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti