sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Igång igen

Vissa dagar kommer jag på mig själv med att sakna bloggandet, medan jag andra dagar känner mig mest lättad över att inte ha haft ett till stressmoment i mitt liv utöver skolarbetet i höst. Snart börjar det dock lätta på pressen då flera av höstens skolarbeten ska lämnas in de närmaste veckorna. Därför tänkte jag börja ta upp bloggandet igen så smått trots att jag från början hade tänkt ha bloggpaus en tid ännu. Jag tänker dock inte lägga så stora krav på mig själv som jag hade i somras vad gäller bloggen och bloggandet. Visst, sommarens aktiva bloggande gav resultat, men då hade jag också mera tid för det än jag har för tillfället. Därför tänkte jag att det kan bli rätt bra med ett inlägg i veckan. Ett inlägg som kommer upp i slutet av varje vecka.

Vad tror ni om det?

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti