tiistai 13. syyskuuta 2016

EFTERLYSNING: Träningskompis

Tanken om att hitta en träningskompis har funnits en längre tid och orsaken till tanken har varit att få träningen att verkligen bli av, få den mer varierad och samtidigt kunna umgås med en annan människa. Än har jag dock inte hittat någon att träna tillsammans med och därför tänkte jag idag

EFTERLYSA EN TRÄNINGSKOMPIS.

Finns det någon i Vasa eller Karlebytrakten, där jag också finns med jämna mellanrum, som funderat på att det vore kul med en träningskompis är det bara att höra av sig till mig på mejlen. Min mejladdress är hildat.kreativitet(at)gmail.com. Om du är 19 eller 40 år eller något däremellan spelar ingen roll, för oavsett vilken ålder du är i är du välkommen att ta kontakt.

Vad och hur ofta vi vill träna tillsammans kan vi diskutera oss fram till. Det enda jag vill påpeka i detta skede är min grundkondition, som är strax under en medelmåttig grundkondition generellt sett.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti