perjantai 20. toukokuuta 2016

Djuren i mitt liv - NY BLOGGSERIE

Förra året publicerade jag min allra första bloggserie på bloggen och idén om en ny har funnits i tankarna sedan dess. Fjolårets bloggserie gick under namnet En österbottning på Åland, var uppdelad i sex avsnitt och tangerade ämnen som behandlade Åland på ett eller annat sätt. Ni hittar dessa avsnitt under kategorin Åland. Problemet med den nya serien har dock varit att jag inte vetat vad jag ska skriva om, men här en dag hade jag ämnesinnehållet på klart.

Den nya bloggserien kommer att handla om djur och gå under namnet Djuren i mitt liv. Jag kan inte påstå att jag stormälskar djur, men nog bultar mitt hjärta ändå lite extra för djur och därför kommer jag att skriva om det. Tanken är att jag under sommaren ska presentera de husdjur jag växt upp med och alla typer kan man nog inte ens kalla för husdjur, utan snarare bara för djur. Ja, ni fattar nog vad jag menar när inläggen dyker upp. Det blir en niodelad serie och har ni tur kommer första presentationen upp nästa vecka. Då kommer det att handla om katten Nisu.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti