lauantai 16. huhtikuuta 2016

En ambitiös plan?

Igår hade jag tänkt sy på fria former-plagget, träna, blogga och storstäda lägenheten. På kvällen var det bara att gapskratta mig själv i ansiktet och åt planen. Hur tänkte jag liksom? Det enda jag hann med igår var att sy så långt jag tänkt med fria former-plagget samt intervallträningen. Sedan mjukstartade jag städningen med att byta lakan och tvätta en maskin med kläder innan det var dags att ta kväll. Ibland känns det, i ärlighetens namn, som om jag är aningen för ambitiös och planerar för mycket program på en dag.

Då det inte gick som jag tänkt igår blev det att storstäda lägenheten idag istället och oj vad bra det känns varje gång när lägenheten är nystädad! Nu ska jag skriva på några utkast till blogginlägg, varav det första borde komma upp imorgon för läsning. Tills dess får jag önska er en trevlig lördagkväll!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti