keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Veckan hittills

Sedan skolstarten förra veckan har det varit full fart hela tiden. En av orsakerna är de skoluppgifter, som lämnade på hälft i höstas och som jag tagit tag i nu. Idag fick jag i alla fall klart en av dessa uppgifter och de kommande veckorna blir det därmed att skriva på mitt kandidatarbete för brinkära livet.

Det konstiga är dock att när jag har mycket att göra i skolväg så kommer jag samtidigt på att jag ska storstäda hela lägenheten eller göra en massa annat jag annars knappt tänker på att jag borde göra. Senaste dagarna har jag därför tvättat kläder, städat lådor, städat kylskåpet och diskat. Någon som känner igen sig i detta?

Avslutar detta korta, flummiga inlägg med några bilder.


Fick klart portfolion till Slöjdprojekt-kursen idag, så nu är den kursen så gott som avklarad.
Bara presentationen kvar på fredag.


Jag efter jumppan igår.
Kände mig som en Michelingubbe deluxe.


Denna bild skickade mamma till mig för någon dag sedan.
Helt klart är de kompisar, Nelli och Snurris.


På något konstigt vänster gick mina ena vintersko sönder i söndags.
Hur gick det här till liksom?

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti