lauantai 26. joulukuuta 2015

Att fortsätta skriva eller inte?

Haft en bra och lugn jul? Här i huset har det varit någorlunda lugnt och trevligt åtminstone.

Men hej, det var inte det jag skulle skriva om idag!

Mitt senaste inlägg, publicerad för ett bra tag sen, bestod av frågestund. Jag hade förstås önskat att någon hade ställt iaf en fråga, men nej. Inte en endaste fråga kom in i kommentarsfältet. Det fick mig att fundera på om det överhuvudtaget är värt att fortsätta blogga, när responsen på det jag skriver oftast ändå är rätt obefintlig. Klart det kommer respons ibland, men det kunde vara lite mera, om jag säger som så...

Slutligen har jag bestämt mig för att ge bloggandet en sista chans. Börjar det inte löpa på nu med skrivandet kastar jag in handduken om någon månad. Så är det bara.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti