maanantai 17. elokuuta 2015

Ett litet hej

Jag tänkte bara kika in och säga hej! Just nu är det fullspäckade dagar för mig i och med att jag i slutet av denna vecka åker upp till Österbotten efter att ha avslutat sommarjobbet för i år. Jag har sytt, packat, städat och varit irriterad om vartannat i dagarna två nu när jag varit ledig. Blir bra med lite jobb också de inkommande dagarna, så har jag något annat att tänka på ibland och är kanske effektivare på kvällarna när jag fortsätter att packa och städa.

Detta leder oturligt nog till det att jag inte kommer att hinna blogga i den utsträckning jag skulle vilja. Men, det finns ju en lösning på det problemet också och det heter tidsinställda inlägg. Nu ikväll, när jag inte längre orkar fixa med något annat ska jag försöka få klart ett eller två sådana inlägg, som ni kommer att få läsa senare i veckan.

Ha det gott till dess!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti