keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Lägesuppdatering

Pappa sa en dag förra veckan något i stil med att när man väl bestämmer sig för att göra något/jobba en dag och sedan gör det, så får man rätt mycket gjort den dagen. Och visst är det så. I alla fall har det varit en sådan dag för mig idag och jag känner mig nöjd över det. Jag har gjort klart de sista uppgifterna till en kurs, lämnat in dem för bedömning (och därmed fått avklarat den kursen), ätit lunch på Il Banco med Anna, Antonia och Elin, varit på en av vårens sista lektioner i skolan, lånat böcker vid biblioteket, kollat in en lägenhet och packat. Nu känner jag mig rätt sliten, men det har jag väl all rätt till? Iaf med tanke på allt jag gjort idag och det faktum att jag åkte från lägenheten vid tio i halv nio imorse och kom hem igen vid halv sju ikväll. Morgondagen tar jag som den kommer, förutom det faktum att grejerna ska packas i bilen och jag ska köra norrut där jag ska husera i en vecka.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti