keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Skola och packning

Hej på er!

Här har det varit fullt ös med skola och skolarbeten i dagarna två och en halv. Både måndag och tisdag åkte jag iväg till skolan där kring nio och kom hem kvart i sex på kvällen. Idag spenderades endast förmiddagen i skolan innan jag satte mig i bilen och körde norrut hem till föräldrarna. Imorgon tänkte jag ta en hemstudiedag istället, bänka mig framför datorn och skriva undan en del kursuppgifter. Får se hur det går med katt, hund och föräldrar som kräver uppmärksamhet. Önska mig lycka till!

Igårkväll packade jag för cirkus tre veckor framöver, för på dessa tre veckor kommer jag hinna spendera tid både i Vasa och Uleåborg och något däremellan. Det blir ett par dagar här och ett par dagar där osv. Och så skulle jag ha med kläder för både bättre tillfällen och kläder för att kunna övernatta i skogen en natt och så helt vanliga kläder. Ni fattar, det blev en del och jag som verkligen inte gillar att packa. Lika irriterande varje gång.

Det var ungefär det för denna gång. Ikväll står endast uppackning och en träningsrunda ifall det är någorlunda uppehåll ute kvar på schemat, så får jag se vad jag hittar på att blogga om nästa gång.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti