perjantai 9. tammikuuta 2015

Nöjd

Nu känner jag mig nöjd med layouten på min blogg och kan därmed börja fokusera på att skriva igen. Som ni kanske märker ändrade det en hel del sedan förra inlägget, mer än jag tänkt mig faktiskt. Jag insåg att layouten inte såg något vidare ut i mobilen när den väl mobilanpassats, medan denna jag har nu var mycket bättre. Om någon tycker dessutom att löven ser bekanta ut kan jag lugnt meddela att jag använde mig av dem på min gamla blogg. Jag hade tänkt ta någon annan bild, men kunde inte motstå dessa löv, så det fick helt enkelt bli de. En bild till ska jag få in i sidbalken till höger någon dag när jag fått bestämt mig för vilken bild det blir.

Som jag redan sist skrev har jag idéer på nya inlägg, som kommer upp så småningom här på bloggen. Jag tänkte dock redan delge er utkastsrubrikerna på dessa inlägg här nedan, men jag lovar inget om att de kommer upp i just den ordningen de är nämnda här. Det första inlägget tänkte jag försöka få publicerat endera på söndag eller måndag beronde på hur jag hinner och orkar, imorgon blir det dock inget då jag ska packa och åka iväg till Vasa.

Inspirationskällor till mitt skapande
Senaste tidens hantverksprojekt
Första veckan av socker- & vetemjölsdetox
Träningsbakgrund
Att planera träningen
Inspirationsbok

- Matilda

PS. Tyck gärna till om det nya utseendet på bloggen i kommentarsfältet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti