perjantai 16. tammikuuta 2015

Fullt ös!

Det har varit tyst här ett par dagar nu och det beror denna gång inte på att jag inte skulle ha något att skriva om eller att motivationen till mitt bloggande helt plötsligt skulle ha försvunnit igen. Sedan jag kom ner till Vasa i söndags för en ny termin har jag kört på i ett. Varit i skolan två dagar, avklarat tre träningspass, bakat, lagat mat, städat lådor och desperat insett hur många halvfärdiga syprojekt jag egentligen har, vilket fick mig att igår ta fram symaskinen och sy.

Två projekt är redan avklarade och minst två till ska bli klara i helgen, sedan får jag se om jag orkar ta tag i några fler för denna gång eller om jag håller lite paus. Hur som helst ska halvfärdig-projekt nummer tre och fyra (om jag räknade rätt) bli klara innan vecka nio. Då åker nämligen vi, familjen alltså, på semester till varmare breddgrader och då vill jag gärna ha dessa plagg klara.

Innan vecka nio ska jag också ligga i hårdträning både konditions- och styrkemässigt, för jag vill väldigt gärna nå mitt första viktmål innan dess samt få en tajtare kropp. Om jag kör på i samma takt som denna vecka ska det nog inte bli några problem. Hittills är jag nämligen supernöjd med både träningen och matintaget, trots att små förbättringar i vissa fall kunde ha gjorts. Men hur det någon gång sett ut med både min träning och kost får jag vara mer än nöjd idag.

Till slut slänger jag in några bilder jag tog igår på vägen hem från skolan. Och så hörs vi igen i helgen!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti