keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Förändring på gång

Som ni kanske märker håller jag på att fixa en del på layouten,vilket kommer att ta ett par dagar ännu innan jag fått bestämt mig hur jag vill ha det. Överlag börjar jag ändå bli rätt nöjd vid det här laget, men en del finslipning finns det kvar att göra, såsom redigering av vissa texter och bilder samt tillfixning av sidbalken här till höger.

Jag har även flyttat över texterna från min gamla blogg hit och därmed raderat den gamla. Nu kan ni alltså läsa alla mina blogginlägg på en och samma blogg. För mig känns det extra bra nu när jag fått överfört många Ålandsminnen hit.

Om ett par dagar borde jag alltså vara klar och tillbaka med någon ny, förhoppningsvis inspirerande, text om både inspirationskällor till mitt skapande och första veckans samlade tankar om socker- och vetemjölsdetox. Jag har också idéer på några andra inlägg än de ovan nämnda, so stay tuned!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti