keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Ugglar i Vasa

Igårkväll kom jag ner till Vasa en sista gång för höstterminen. Väl framme vid lägenheten öppnade jag datorn för att betala ett par räkningar jag inte hunnit betala under dagen och kollar samtidigt skolmejlen. Jag kollar mejlen som kommit och mäker att dagens lektion var inhiberad, vilket innebär att jag inte har någon skola innan fredag morgon. Surt! Jag kunde alltså lika gärna ha kommit till Vasa först imorgon istället för igår, så nu sitter jag här och ugglar. Nå nä, försöker göra det bästa av situationen med två lediga dagar här. Började iaf denna dag med en sovmorgon och morgonpromenad. Sedan dess har jag fortsätt sammanställa praktikdokumentationen, som är nästan klar. Imorgon och på fredag ska jag fixa det sista på det. På fredag har jag också min sista praktiklektion, vilket är oerhört skönt :) Planerna för resten av denna dag och morgondagen är att fixa skolarbeten och några julklappar samt möjligen julbakning. Vi får se. Vi hörs!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti