tiistai 2. joulukuuta 2014

Träningsutmaning

En medlems uppdatering om en träningsutmaning på mitt gamla  gyms facebookgrupp förra våren fick mig att bli inspirerad till att göra samma sak. Nämligen att pröva på alla gruppträningspass gymmet erbjuder och i detta fall de pass mitt nuvarande gym erbjuder. Gruppträningspassen är 22 olika till antalet och jag började med utmaningen igår iom att det ändå var första december. Första passet jag fick avprickat igår var Bodypump, som mera koncentrerar sig på styrketräning än konditionsträning. Det var ett roligt pass, som jag gärna går på igen. Innan passet var jag dock nervös för hur det skulle gå då man ska använda olika redskap, men det gick över förväntan för det var inte alls så farligt som jag trodde. Nu återstår det då bara 21 träningspass innan utmaningen är avklarad. Jag hoppas att jag hittar nya favoriter bland gruppträningspassen under utmaningens gång!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti