tiistai 16. joulukuuta 2014

Träningsutmaning 2

Nu när jag är hemma hos mina föräldrar över jul- och nyårshelgen är min träningsutmaning i Vasa på paus, där jag alltså ska prova på gymmets alla 22 gruppträningspass inom den närmaste framtiden då jag befinner mig i staden. Vid skrivande stund är 3 avklarade. Nu över ledigheten och pausen tänkte jag därför anta en annan träningsutmaning. Den går ut på att jag ska träna mera på morgonen överlag, men främst ta ca 30 minuters promender innan morgonmål, men även köra intervallträning samt styrketräning hemma. Igår morse antog jag första utmaningen i from av en 3,4 km morgonpromenad innan frukosten. Jag fick tom lurat med pappa på promenaden klockan 9 på morgonen och Nelli var inte heller sen att komma med. Imorgon ska jag göra om samma har jag tänkt.

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti