keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Lucka 24 - Julaftonsmorgon

Näytetään 20141224_081656.jpeg

Imorse blev jag överraskad av dessa två varelser. Jag hade precis vaknat innan de kom instökande i mitt rum. Med andra ord blev det en chockstart på morgonen för mig, som vanligtvis har ganska svårt att komma igång på morgnarna. Nelli hoppade upp i sängen, så det blev lite mys med henne till att börja med. När vi sedan kom ned lekte Snurris (vår omdöpta katt) flygekorre i halva nedrevåningen och alla andra hade redan kommit upp och ätit morgonmål, så det blev inte någon fin framdukad frukost med alla samlade runt frukostbordet, vilket jag hade hoppats på. Det var bara att hänga på i farten direkt från morgonen, trots att ingen julstress rått här. Resten av dagen har gått i lugna tecken, fixat det sista med julpaketen och varit till julkyrkan bland annat. Ikväll blir det julmiddag med familjen samt julklappsutdelning. Därmed tar jag också ett par dagars bloggpaus, ifall inte en riktigt stor bloggabstinens slår in. En riktigt GOD JUL till er alla!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti