maanantai 3. marraskuuta 2014

Schemat säger inte hela sanningen...

 

Så här ser mitt schema (på nätet) ut för denna vecka. Om det bara vore sanningen med att min skolvecka redan skulle vara över. Men schemat på TimeEdit visar ganska långt ifrån sanningen. Lägg till ett grupparbete på onsdag, praktiklektion och morgonsamling på torsdag, kulturkarnevalsdeltagande (som hör till praktiken) på fredag, tre inlämningsuppgifter utöver grupparbetet som borde göras samt tanken på en tent, som närmar sig. Lägg sedan ännu till träningspassen, tisdagsmötet, en sväng till Seinäjoki imorgon (för att hämta mina nya glasögon) samt helgen i Esbo. Där har ni min vecka i ett nötskal, så kom inte och klaga på att jag just nu borde hinna blogga mer än jag gör. Det finns annat att göra för tillfället. Det är alltid så underbart att studera, eller hur var det nu egentligen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti