sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Vad som pågår för tillfället

Det är ett bra tag sedan sist igen, men vet ni vad? Jag har inte haft så mycket att blogga om, för det mesta som har upptagit min tid och mina tankar de senaste veckorna är skola och skolarbeten och så kommer det att se ut även de närmaste veckorna. Därför har jag bestämt mig för att bespara er från mina ojanden över att det är så mycket med skola nu och låta bloggen vara ifred. Men om ett par, tre veckor borde det ha lugnat ner sig en del i alla fall och då kanske jag hinner ta och skriva klart inlägg jag bara hittills hunnit fundera ut en rubrik på. Så närmare december har ni en del att vänta även på denna blogg. Till sist ska jag bjuda på några bilder på "mina" (de är ju inte bara mina så att säga...) sötnosar där hemma hos mamma och pappa. Kvaliten är inget att hurra för, men det får duga.

Nelli & Jäpä

Jäpä

Denna bild skickade mamma till mig här om dagen. Jäpä hade bestämt sig för att äta ur Nellis matkopp, så mamma hade fått servera Nelli mat i en annan.

 - Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti