maanantai 13. tammikuuta 2014

Välkomna! Tervetuloa!

Välkomna alla till min nya blogg! Kände att jag behövde en nystart med bloggandet och därför kör jag nytt. (Min gamla blogg hittar ni här, ifall ni vill spana in den) Jag kör fortfarande med blogspot, men lite annan version än den gamla bara. För att bredda läsarkretsen kommer det att bli en svensk-finsk blogg. Ibland skriver jag på svenska, ibland finska. Jag garanterar inte att alla texter kommer att publiceras på båda språken. Jag studerar mitt första år till textillärare. Textilslöjd och annat hantverkande är en stor del av min vardag även utanför skolan. Även träningen (och därmed en hälsosam livsstil) och fotografering hör till något av det gillar att göra allra mest. Fokus kommer alltså att ligga på hantverk, träning, fotografering och allt vad det innebär. Jag kommer att gå närmare in på de olika teman framöver. Jag är inte klar med layouten, så den kommer att ändra en del ännu, men den är på ganska god väg redan. Slutligen vill jag välkomna både gamla och nya läsare till min nya blogg! :)

Tervetuloa kaikille uuteen blogiini! Tarvitsin uuden aloituksen bloggaamisellani ja siksi olen valinnut aloittaa uuden blogin. Vanhan blogin löydätte täältä, jos haluatte kurkata sinne. Se on toki täysin ruotsinkielinen, mutta uudessa blogissani tulen kirjoittamaan tekstejä sekä suomeksi että ruotsiksi. En vanno, että kaikki tekstit tulevat molemmilla kielillä, katsotaan ensinnäkin miten tämä kirjoittaminen alkaa sujua. Opiskelen ensimmmäistä vuotta tekstiilityönopettajaksi. Tekstiilityö ja muut käsityöt ovat suuri osa arkeani myös koulun ulkopuolella. Harrastan myös liikuntaa ja kun inspiraatio iskee myös valokuvaamista. Fokuksena blogissani tulee olemaan siis käsityöt, liikunta, valokuvaaminen ja kaikki mitä ne sisältää. Käyn tarkemmin läpi nämä eri teemat lähiaikoina. Pyydän jo tässä vaiheessa anteeksi, jos suomenkielessäni on virheitä. Olen täysin kaksikielinen, mutta ruotsi on kuitenkin hieman vahvempi. Blogin ulkoasu tulee vielä muuttumaan jonkin verran, koska en ole ihan tyytyväinen vielä, mutta aloitetaan näin ainakin. Lopuksi haluan toivottaa kaikki vanhat sekä uudet lukijat tervettulleeksi uuteen blogiini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti