perjantai 24. tammikuuta 2014

Klart! Valmista!

Nu känner jag mig riktigt nöjd med bloggens utseende och kan därför nu börja blogga oftare och på allvar. Ni får med andra ord börja kika in lite oftare här nu eller det hoppas jag i alla fall på. Några små ändringar i layouten kan ännu förekomma, men det är sådant som tiden får utvisa. Jag har pratat nog om bloggens utseende i de få inlägg jag hittills gjort, men från och med nästa blir det andra bullar. På återseende!

Alan olemaan oikein tyytyväinen blogini ulkoasuun, joten voin tästä lähtien blogata täysillä. Saatte siis alkaa kurkistamaan useammin tällekin sivulle, se on ainakin toivomukseni. Ajan saatossa voi vielä tulla pieniä muutoksia ulkoasussa. Olen omasta mielestäni jankuttanut tästä ulkoasusta niin paljon jo, että ensi kerralla ja siitä eteenpäin lupaan päivittää kiinnostavimmilla jutuilla. Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti