tiistai 14. tammikuuta 2014

Finslipningen kvar / Hiominen jäljellä

Börjar få layouten riktigt bra nu. Jag blir bara nöjdare och nöjdare. Snart kan jag lägga min energi på att uppdatera bloggen istället för layouten. En bild här och där dyker kanske upp ännu och vissa av de mera varaktiga texterna ändras kanske lite ännu, men det är bra på gång. Jag känner mig riktigt uppspelt att snart få påbörja bloggandet på fullaste allvar med nya bloggen. Ha tålamod och överseende med detta veckan till slut, så ska jag rivstarta från och med nästa vecka. På återseende!

Blogin ulkoasu alkaa olla ihan hyvillä mallin. Pientä hiomista siellä täällä vielä, sitten olen aivan yllin kyllin tyytyväinen. Pistän energiani vielä tämän viikon ulkoasun hiomiseen ja sitten ensiviikosta alkaen alan päivittämään blogiani oikein kunnolla. Odotan innolla jo päästä aloittamaan. Näkemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti