maanantai 30. joulukuuta 2013

Julpaus

En lugn, skön och ganska traditionell jul firades hemma hos mamma och pappa i år som vanligt. Tog julpaus från det mesta förra veckan iom julen och en runda till Helsingfors över helgen, men nu är det dags att ta tag i allt igen, även bloggen. Har smått startat upp med en del idag. Steg upp tidigt, 5.45, när jag ändå var vaken. Konstigt nog har jag kännt mig mycket piggare idag när jag steg upp tidigare än vad jag i vanliga fall är när jag stiger upp senare. Har gjort lite smått och gott under dagen, gjort allt annat än det jag mest av allt borde ha gjort; skoluppgifter. Deadline 8 januari, men det är ny dag både imorgon och iövermorgon, hinner nog då. Småningom dyker E & H upp. Trevligt att ses alla tre igen. Tills nästa gång; adjöss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti