torstai 21. marraskuuta 2013

Julklappsfunderingar 2 och dagens planer

Har varit på julklappsrunda i stan idag efter att jag slutade skolan. Hittade det mesta av vad jag skulle ha, anskaffning av verktyg ännu så är det bara att börja på. Med andra ord borde allt vara skaffat tills nästa vecka. Skulke köpa tänger på k-rauta idg, men dom var dyra, 25-32€/tång. Ringde  pappa för konsultation och han var av samma åsikt som jag. Så i helgen när jag åker hem ska vi och titta på tänger och förhoppningsvis hitta något för överkomligt pris.

Skoldagen överlag var kort idag, bara en föreläsning på morgonen. Sedan fixade vi klart ett pararbete mededn klasskompis. Ska idag fixa klart ännu min del av det, så kan vi redovisa det imorgon och så är det klart. En finska-uppgift, skissande, städande och ett zumba-pass står också på schemat för idag. Dags att börja på och se om jag hinner med allt jag menat för dagen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti