keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Effektivt

Blir att styra kosan mot skolan snart mot dagens sömnds- & beklädnadsteknologi lektion. Trodde att jag skulle ha hunnit med att sy litegrann på tygproven tills idag, men nej. Så effektiv har jag ändå inte varit, trots att jag hunnit med en hel del de senaste dagarna. Kanske jag snart är ikapp med det jag lämnat på eftersjälken med? Förhoppningsvis det med denhär farten! Denhär veckan har verkligen varit en effektiviteternas vecka, varit igång från morgon till kväll ungefär. Att sticka mönster på sockorna börjar också gå ganska smidigt, väldigt tålmodskrävande i början dock. Igårkväll blev det stickat hela fyra varv! Låter kanske inte så mycket i andras öron, men för mig som är ovan att stixka med mönster, är fyra varv en bra början. Småningom borde det bli fem varv, sex varv, sju varv osv. Men nu ska jag iväg till skolan och komma igång med dagens sömnadsprojekter. Trevlig onsdag allesammans!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti