maanantai 4. marraskuuta 2013

Återfunna saker och julklappsfunderingar

Hittade äntligen min gröna mapp med mönster! Den var fortfarande nerpackad i en pafflåda hos mamma och pappa. Nu ska den iaf med till Vasa. Har än en gång varit hemma över helgen och senare idag bär det av tillbaka mot studieorten. Har inga större planer för dagen, ska packa och kolla igenom veckans program innan bussen åker iväg till Vasa, väl tillbaka där blir det att packa upp, fixa lite skoluppgifter och sticka. Jag har kommit igång igen att sticka halsduken på nytt samt fått nystat opp garn, så nu får jag även börja sticka sockor. Inser att listan på julklappsmaterial som borde införskaffas börjar bli lång. Kanske dags att ta en runda på stan? Om jag måste ta en runda på stan, skjuter jag alltid upp det till sista minuten, för att gå på stan är inte min favoritgrej precis. Får se när jag får det inprickat i kalendern. Tror mig ha kommit på de sista julklappside`erna också, om jag hittar rätt material och inte ändrar mig vill säga. Femtioelva projekt på gång som vanligt. Bara att börja på. Trevlig vecka alla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti