torstai 24. lokakuuta 2013

Period 1 nästan avklarad

Första tenten på universitetsnivå skrev jag igår. Fem frågor att besvara, varav två var så gott som obegripliga och de tre sista mer förståeliga. Målet är att bli godkänd, då är jag nöjd, resten skiter jag i. Med andra ord är det bara att vänta på resultatet nu då... Både idag och imorgon har jag självstudiedagar igen, så igårkväll tog jag mitt pick och pack och åkte hem till föräldrarna. Pappa hade varit till Vasa och bytt till vinterdäck på min bil, så jag satt på med honom hem. På vissa ställen var det dimmigt värre, såg knappt fem meter framåt och mörkt hann det också bli innan vi var framme.

Hittillls av denna dag har gått åt till att fixa en inlämningsuppgift som ska var inlämnad på måndag. Har en hel del kvar kan jag säga, men efter det kan jag gott konstatera att jag överlevt första perioden på uni. Det var inte så farligt och obegripligt som jag trodde. Hehe, får se vad tycker efter att jag fått tentresultatet. Nu ska jag i alla fall stänga ner datorn och pausa från skolarbeten. Matlagning next.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti