maanantai 28. lokakuuta 2013

Lång dag och försvunna grejer

Inläminingsuppgiften jag jobbat på de senaste dagarna blev klar i tid och blev inlämnad idag. Något har jag lärt mig, för jag satt inte uppe halva nätterna och skrev på arbetet. Ny period började idag och jag hade längsta skoldagen hittills i höst idag. Två nya kurser startade idag och imorgon börjar en tredje ny kurs. Hämtade även cyklen från servicen idag efter skolan, nu har även den vinterdäck på. Får se om det blir året runt cyklist av mig också. Vem vet? Väl hemkommen började jag leta efter en mapp, men den tycks vara totalt försvunnen. Har letat både i lägenheten i Vasa och hos föräldrarna. Jag har ju alla mina stickmönster där och stickar sockor enligt ett mönster därifrån. Vad ska jag göra? Från Åland har den kommit med vet jag, men vart har jag lagt det nu då? Det är bara att fortsätta söka och hoppas på att den dyker upp vid något tillfälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti