maanantai 24. kesäkuuta 2013

Bildbomb

Om jag sist bjöd på mina favoritsommarlåter och sommarminnen, tänkte jag denna gång bjuda på en ordentlig bildbomb. Det är ett urval bilder på hantverksprodukter jag gjort under läsåret 2012-2013. I och med att det blivit fotat en hel del har jag på kuppen lärt mig använda Photoshop, vilket jag är glad för.



Pilflätning











Pilflätning. Sydde även tyget till korgen.






Betonggjutning.



Tovning.

Vävning
Vävning


Vävning/Sömnad

Järnsmide


Järnsmide
Återviningsprojekt i metallen. Ljuskrona

Luffarslöjd

Projekt "burk" i keramiken. Platteknik

Skål i ringling i keramik. Rakubränd

Tennskål gjord  metallen.

Lappteknik/sömnad


Tygtryck (screentryck)


Tygtryck (screentryck)

Tygtryck (schabloner)
Bildkonst. En av målningarna jag är mest nöjd med.

Träslöjd. Sammanfogningsprojekt.

Träslöjd. Täljd smörkniv.
Väggklocka av LP-skivor och metallkorkar.

Kopparsmycke


Glasblåsning. Driven skål. (Ja, den är sned!)

Glasblåsning. Sprängglas.

Bob & Greta. Mitt Art Part-projekt, två horndjur i plywood/faner.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti