tiistai 21. toukokuuta 2013

Kreativ paus

De sensate dagarna har inneburit en kreativ paus för min del. Men jag ska småningom försöka börja fixa på egna projekt, när skolan snart är slut för detta läsår, för jag känner att en inspiration och motivation kommer smygande tillbaka. Å andra sidan satte förra veckans pysslande i skolan och färre sovtimmar än normalt sitt spår. Jag är trött och seg, måste tvinga mig ibland att göra vissa saker. Borde fixa klart en text idag samt en annan småsak som hänger ihop med texten, men känner bara att jag inte skulle orka. Men måste det göras så måste det, för imorgon åker vi från skolan till Stockholm och på torsdag kan det redan vara för sent att fixa grejen.

För övrigt är det sista veckan i skolan, bara tre två skoldagar plus avslutningen kvar. Känns lite ledsamt,  det har varit ett så bra år. Överlag är det städning och färdigställande av produkter som har gällt/gäller denna vecka. Några saker har jag redan tagit hem, resten måste jag komma ihåg att ta på torsdag. Som avslutning på bilden idag var vi och spelade minigolf samt och fikade på Lilla holmen. Det var riktigt trevligt. Hoppas morgondagen i Stockholm också blir bra. Vår klass ska till Liljevalsch och Skansen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti