tiistai 14. toukokuuta 2013

Dag 2

Tack och lov behövde jag inte rama in fler målningar idag. Inte heller hänga upp dem. Kände mig lättad imorse när jag fick höra det. Annars gick min dag i skolan åt att fixa det sista på mitt och min klasskompis utomhusprojekt. Insåg idag att vi faktiskt kommer att få klart våra renar, trots att det finns kvar att göra. Jag hann dessutom fixa lite på mitt bord på inomhusutställningen. I inomhusutställningen har alla hantverkseleverna fått varsitt bord där vi får ställa ut våra egna alster. Ska strax börja renskriva texter till portfolion och bildbehandla de sista bilderna, så att jag får utprintat det i skolan i morgon. Känner en viss stress och press gällande portfolion, men det som inte kommer med ikväll/natt/morgonbitti är helt enkelt inte med. Antar att det kommer att bli en sen kväll ikväll och möjligen tidig morgon imorgon bitti, vilket innebär få sömntimmar. Och jag är en människa som måste sova mycket för att jag ska orka. Helst ska det bli 8 timmar per natt för att jag ska orka följande dag. Men jag hade nog räknat med att få sitta uppe ganska länge de sista kvällarna innan allt är klart. För att komma i säng fortast möjliga ska jag fortsätta med mitt portfolioarbete nu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti