perjantai 25. tammikuuta 2013

Salig blandning

Och så var en till skolvecka över och min "att göra"-lista för helgen har blivit längre sedan imorse, då den skrevs. Men en del borde jag väl hinna med iom att det blev ändrade planer för helgen, jag är nämligen ledig hela helgen. Jipii! Länge sedan en hel ledig helg, enda som är inbokat är träning på söndag. Det är antagligen pga den lediga helgen som jag varit så "uppe" idag. Dessutom gick det riktigt bra idag då vi hade textiltryck. Jag fick färdigtryckt ett av mina motiv; en dikt omringad av fjärilar. Ännu fixering och sömnad kvar av dem så är de klara. Nästa projekt på textiltrycket blir att trycka en bordsduk, som jag ska hemma hos mig. Mönstret är redan klart och det är inspirerat av mandala. Ni får själva googla på mandala, ifall ni inte vet vad det är. Ser redan framemot nästa veckas textillektioner. Nästa vecka kommer även mamma på besök, vilket jag också ser mycket framemot. Men först ska jag njuta av en helt ledig helg samt försöka få gjort så mycket som möjligt då jag för en gångs skull har tid. Kram på er!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti