keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Idéer

Det känns som om det yr en hel del idéer i mitt huvud idag. Lite löshängda här och där. En idé gäller textilen, en annan gällande en utomhusutställning vi ska ha i skolan i vår, den tredje bloggen och så vidare. Det vore väl skäl att ta och skriva ner alla idéer så att jag inte glömmer bort dem. Men jag borde även vidareutveckla dem så att det blir till något konkret i slutändan.

Ibland är det så här med mig. Jag har en hel massa inspiration, idéer och kreativitet, medan det andra gånger inte finns något alls. Men jag antar att det är normalt, för man kan inte hela tiden ha t.ex. inspiration, det skulle bara inte fungera. Allting ska tydligen gå upp och ner, om ni förstår vad jag menar. Humöret går ju upp och ner det också. Symboliskt sagt så är det ungefär samma sak.

För att kanske komma vidare med mina idéer åker jag och tränar ikväll. Det blir ett zumbapass idag, trots att jag har träningsvärl sedan igår. Får se hur det går, men träning brukar hjälpa för mig när jag behöver komma igång med nya idéer och skissa på nya produkter.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti