perjantai 16. marraskuuta 2012

Julstress?

Och så var det en vecka närmare jul. Veckorna här går allt för fort. Jag hinner inte med!!! Insåg igår kväll att jag har en hel massa jag borde hinna göra innnan julen. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna. Jag får väl helt enkelt lägga i en högre växel.

Det ska fixas julkort, julklappar, städas, avklaras flera sljödprojekt samt ett annat projekt, rita skisser med mera med mera. Och det är typ fem veckor till julen. Känner att ett litet stygn av stress börjar infinna sig hos mig. Jag är i alla fall ledig hela helgen, så jag ska försöka vara aktiv och få en hel del gjort.

Idag när jag handlade mat, så var jag och handlade undantagsvis på S-market. Kom fram till det att jag tror att jag börjar handla där istället. Det kändes mycket mera "hemma" att handla där än på Kantarellen. Kanske för att jag blivit uppväxt med att man ska handla på en S-butik. Det får vara hur det vill, men jag byter butik i alla fall.

Trevlig helg igen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti