tiistai 30. lokakuuta 2012

Vi slutade skolan redan halv två idag. Det behövdes verkligen! Jag hade ingen riktig inspiration och motivation till något idag i skolan. Å andra sidan är tisdagen den tråkigaste dagen på hela veckan. Det är keramik och bildkonst som står på schemat på tisdagar och varkendera är inte riktigt min grej. Hoppas på en bättre dag imorgon. Vi har i alla fall sådana ämnen imorgon som faller mig bättre i smaken, nämligen textil och portfolio/dokumentation och kommunikation.

Resten av dagen ska jag försöka diska, handarbeta, ringa några samtal samt ta det lugnt. Orkar inte träna idag, det blev nog tillräckligt både igår och i söndags. I söndags var jag ute och gå i nästan 2 timmar (blev säkert närmare 8 km) och igår var jag på zumba samt gick ca 9 km. Känns i kroppen idag. Nu ska jag vila.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti