tiistai 2. lokakuuta 2012

Måndag till onsdag

Nu är det mesta av mina saker förflyttade från internatet till lägenheten. Endast lite kvar, fixar det i slutet av veckan. Jag skulle ändå till Mariehamn idag, så det var lika bra att ta med sig så mycket grejer som möjligt, så behöver jag inte köra extra. Med andra ord har det varit aningen hektiskt igår och idag efter att skolan slutat. Två träningspass, skriva hyreskontrakt, packa och flytta grejer. Dessutom finns det ingen hiss i huset jag skall flytta till,  så jag fick kånka allt upp till tredje våningen. Värre blir det när vi ska ha upp möblerna.

I skolan var det tråkigt. Tisdagen är den tråkigaste dagen av veckans fem arbetsdagar. Keramik och bildkonst stod på schemat. Gillar inte bildkonsten något vidare. Keramiken går väl an, ibland kul, ibland inte.
Men imorgon är det desto roligare med portfolio och textil. Väntar! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti