torstai 20. syyskuuta 2012

Tummen upp & tummen ner

Pilates. Annorlunda. Intressant. Vet inte om jag kommer att prova på det på nytt. Hade aningen ont i magmusklerna dagen efter. Idag har jag delvis haft ont i lillfingret. Skärde mig i fingret på träslöjden med en skedkniv (?). Får nog byta plåster - igen.

Åker hem ett varv i helgen. Åker inatt från Långnäs. Kommer tillbaka till Åland natten till måndag. Kommer garanterat att ha sömnbrist efter denhär helgen. Jag har dessutom folkdansträningar i helgen, både lördag och söndag, med nya gruppen. Japp, ni läste rätt! Jag och några andra har bytt grupp från och med i höst och det är första träningen med dem i helgen. Spännande! :) En dröm som går i uppfyllelse i helgen... Missar dock skördefesten på Åland. Det händer alltid något spännande på Åland då jag åker upp till Österbotten. Får väl ta igen det nästa år istället.

En till glad nyhet. Jag har fått lägenhet! :) Till rimligt pris dessutom. Lägenheten har ingen balkong, men jag får lov och klara mig utan. Flyttar in under höstlovet. Nu är det bara att söka jobb.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti