sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Inkommande vecka

Imorgon är det måndag! Jihuu! Jag har väntat på måndagen hela helgen i princip. Jag skrev i min dagbok att "Det roligaste denna helg har varit att få sova. Det andra roligaste är att jag bokat båt- & tågbiljetterna hem till höstlovet". Så det så! Så inkommande vecka händer det en del.

Imorgon ska jag och skriva hyreskontrakt. Äntligen! Då får jag börja packa och kånka mina grejer från internatet till lägenheten. Ska även på zumba imoron. Tisdag: bodycombat. Fredag: bodybalance och hemresa. Däremellan blir det som sagt packning, städning och mätning. Finns väl bara ett ord som beskriver hur jag känner mig inför den kommande veckan: TAGGAD!



I princip det bästa jag gjort i helgen; SOVIT!
Nu borde jag antagligen vara redo för inkommande veckas sammandrabbningar.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti