maanantai 17. syyskuuta 2012

Helgen, pilates och korsstygn

Det blev alltså Stockholm i helgen. Hittade en höstjacka i sista minuten innan jag skulle iväg till bussen, för att åka tillbaka till Åland. Det var rätt trevligt med lite omväxling.

Ikväll ska jag på pilates. Har aldrig provat på det tidigare, så det ska bli intressant. Vet faktiskt inte riktigt vad det gåt ut på, men hoppas i alla fall att det är bättre än yoga. Yoga är inte min grej, jag har alltför mycket energi för att hålla på med sånt.

Vet ni vad, jag har kommit på att jag glömt att ladda upp en bild. Jag har sytt färdigt hästtavlan jag skrev om i något tidigare inlägg. Jag har även fixat ramen till den. Ni får dock ursäkta kvalitén. Själv var jag inte nöjd med hur ramen hade lagts på tavlan. Allt jag sytt syns inte och jag som lagt så mycket arbete på det. Det grämer mig rätt så mycket.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti