keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Folkdans, vänner & sömnbrist

Jag har fortfarande sömnbrist sedan helgen. Det var ju ett par nätter jag sov mindre än normalt iom att jag åkte med nattsbåten mellan Långnäs och Åbo. Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll. Garanterar inte att jag gör det...

Det var trevligt att vara hemma ett varv. Hade några mysiga hemmakvällar och hann även träffa några kompisar. Och så var det förstås folkdansträningar både lördag och söndag med nya gruppen. Det var pirrigt värre på lördag, men gick desto bättre på söndag. Det var inte så svårt som jag trott, men jag får nog lägga i en extra växel för att bli bättre. En utmaning i sig det där. Träffade vännerna E & H där, för dom dansar också och har också bytt grupp. Det var skönt att även andra bytt grupp, så var man inte helt själv ut på okända vatten. Dessutom var det roligt att höra hur det gått för dom ovannämnda på deras nya studieorter. Väntar redan tills nästa gång jag får träffa dem :)

1 kommentti:

  1. ja lesä bloggen dän nu ä tå hä e roolit et du triivs i skoola å på Åland. Må bra Matilda

    VastaaPoista