keskiviikko 29. elokuuta 2012

Fixande

Jag har flyttat igen. Tillbaka till Åland. Denna gång för att gå i skola, på en tvåårig hantverkarlinje. Tre första dagarna har varit intressanta,  men det tar sin tid att vänja sig vid att bo på internatet. Massor med folk kring en hela tiden. Jag är inte riktigt van med det.

Men jag håller på att söka lägenhet samt fixa en del andra grejer. Så gott folk, ni behöver inte förvänta er långa, komplicerade inlägg, som jag annars brukar ha. Det blir inte så ofta heller den närmaste tiden, jag måste helt enkelt lägga min energi på annat en tid framöver.Dessutom har jag varit mer eller mindre slut dom senaste dagarna efter skolan. Det tar sin tid att komma in i rutinen igen. Det är ett halvår sedan jag sist varit i skolan ordentligt.

Igår fyllde jag 20. Grattis till mig! Det känns väldigt konstigt. Är det nu man på allvar ska börja vara vuxen och ta ansvar för sitt liv? Nog för att jag gjort det tidigare också, men 20. Det känns skrämmande, jag börjar helt enkelt bli gammal.

Men tills nästa gång; ha dé gött!

2 kommenttia: