maanantai 2. heinäkuuta 2012

No studies

Det blir inga studier för min del i höst... Jag fick nämligen inte någon studieplats. Jag är inte precis förvånad, vissa av urvalsproven gick inget vidare. Men det är bara att acceptera situationen, trots att det inte känns så kul just nu. Inte går världen under bara för att jag inte fick en studieplats.

Det blir alltså mellanår för min del, precis som jag hade tänkt från början. Vad jag ska göra under året är ännu aningen oklart, men jag har en del planer. Planerna får bli hemliga än så länge för den "stora allmänheten", för inget är riktigt 100 procentigt fastspikat. Men det kommer förmodligen att höras sedan när det är klappat och klart.

Tills dess kan ni lyssna på den här fina låten av Darin:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=TtMBOSF6E34

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti